Kurumumuz tarafından 8 Şubat 2019 tarihinde “Konkordato Talebine Eklenecek Belgeler Hakkında Yönetmelik” konulu bilgilendirme toplantısı Ticaret Bakanlığı Konferans Salonunda gerçekleştirildi.
Kurumumuz Başkan Yardımcısı Derviş ALTINOK’un açılış konuşmaları yaptığı toplantıya çok sayıda bağımsız denetim kuruluşu temsilcisi katıldı.
Başkan Yardımcısı Derviş ALTINOK ve Daire Başkanı Hasan GÜL’ün, 2004 sayılı İcra ve İflas Kanununda yapılan değişiklikler ve Yönetmelik hakkında genel bilgiler vererek denetim kuruluşlarının Yönetmelik uyarınca yapılacak denetimlere ilişkin yükümlülüklerine vurgu yaptığı toplantıya, Kurumumuz uzmanlarından Gülşah GÜNAY’ın Yönetmelik ve sıkça sorulan sorulara ilişkin detaylı sunumu ile devam edildi.
Toplantı sonunda Daire Başkanı Hasan GÜL, Kurumumuz Uzmanları Sezayi TOPRAK, Gülşah GÜNAY ve Yusuf POLAT tarafından katılımcıların soruları cevaplandırıldı.
İlgili sunuma ulaşmak için tıklayınız.